Počas prvých troch mesiacov roku 2006 bolo na európskom trhu predaných celkovo 65 179 automobilov značky Kia. Oproti rovnakému obdobiu minulého roka tak spoločnosť zaznamenala 3 %-ný nárast predaja. V tabuľke piatich najpredávanejších modelov Kia za prvý štvrťrok sa na prvom mieste nachádza Picanto (19 566 kusov), za ním nasleduje Sorento (10 721 kusov), Sportage (9 468 kusov), Rio (8 301 kusov) a Cerato (5 473 kusov).
V porovnaní s prvými tromi mesiacmi minulého roka bol na zahraničných trhoch dosiahnutý nárast predaja o 5,7 %. Od januára do konca marca 2006 bolo najpredávanejším modelom značky Kia vo svete SUV Sorento s počtom 29 449 predaných kusov. Ďalšími obľúbenými modelmi v zahraničí boli Picanto (27 902 kusov), Sportage (26 538 kusov) a Rio (26 461 kusov).
Kia Motors Corporation (www.kiamotors.com alebo www.kia.com), jedna z najrýchlejšie rastúcich automobilových spoločností na svete, bola založená v roku 1944 a je najstaršou kórejskou automobilkou. Ako člen automobilovej skupiny Hyundai-Kia Automotive Group má za cieľ stať sa jednou z vedúcich automobilových značiek vo svete. V 12 výrobných a montážnych závodoch v 7 krajinách sveta v súčasnosti automobilka produkuje viac ako 1 100 000 vozidiel ročne, ktoré sú predávané prostredníctvom siete oficiálnych zastúpení v 160 krajinách sveta. Kia má dnes viac ako 32 500 zamestnancov a ročné výnosy 15 miliárd USD. Kia Motors je hlavným partnerom tenisového grandslamového turnaja Australian Open a súčasne tiež celosvetovým oficiálnym sponzorom Davisovho pohára. Od roku 2007 do roku 2014 bude Kia oficiálnym automobilovým partnerom Medzinárodnej futbalovej federácie FIFA, ktorá organizuje majstrovstvá sveta vo futbale. Slogan spoločnosti Kia Motors Corporation - The Power to Surprise - predstavuje globálny záväzok spoločnosti prekonať očakávania zákazníka prostredníctvom neustálych inovácií v oblasti automobilového priemyslu.