Predaj automobilov spoločnosti Kia Motors na zahraničných trhoch dosiahol v roku 2005 počet 811 676 kusov, čo predstavuje medziročný nárast o 22,6 %. Od januára do decembra minulého roka, Kia exportovala 840 056 automobilov, čo predstavuje 10,5 % nárast v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka.
Celkový predaj v mesiaci december dosiahol počet 62 476 automobilov, pričom v Európe bol zaznamenaný najväčší predaj spoločnosti Kia, kde bolo predaných 27 739 kusov. V mesiaci december bolo celkovo exportovaých 84 864 vozidiel.
V priebehu roka 2005 bolo v Európe predaných 319 611 automobilov (45,7 % medziročný nárast), v Severnej Amerike bolo predaných 303 880 automobilov (2,5 % medziročný nárast) a 188 185 kusov bolo predaných na ostatných trhoch (28,6 % medziročný nárast).
V roku 2005 predaj na zahraničných trhoch dosiahol počet 417 920 kusov osobných automobilov. Najpredávanejším modelom bolo Picanto, zástupca segmentu A, s počtom predaných kusov 117 939.
Kia Motors Corporation (www.kiamotors.com), jedna z najrýchlejšie rastúcich automobilových spoločností na svete, bola založená v roku 1944 a je najstaršou kórejskou automobilkou. Ako člen automobilovej skupiny Hyundai-Kia Automotive Group má za cieľ stať sa jednou z vedúcich automobilových značiek vo svete. V 16 výrobných a montážnych závodoch v 12 krajinách sveta v súčasnosti automobilka produkuje viac než 1 100 000 vozidiel ročne, ktoré sú predávané prostredníctvom siete oficiálnych zastúpení v 155 krajinách celého sveta. Kia má dnes viac ako 32 000 zamestnancov a ročné výnosy 14 miliárd $. Kia Motors je hlavným partnerom tenisového grandslamového turnaja Australian Open a súčasne tiež celosvetovým oficiálnym sponzorom tenisového Davisovho pohára. Slogan spoločnosti Kia Motors Corporation - The Power to Surprise - predstavuje globálny záväzok spoločnosti prekonať očakávania zákazníka prostredníctvom neustálych inovácií v oblasti automobilového priemyslu.