V mesiaci november 2005, predaj automobilov spoločnosti Kia Motors na zahraničných trhoch dosiahol počet 66 331 kusov, čo predstavuje medziročný nárast o 6,8 %. V porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka sa v mesiaci november zvýšil predaj v Európe o 17,6 % a na ostatných trhoch o 25,9 %.
Od januára do novembra tohto roku bolo na zahraničných trhoch predaných 604 578 automobilov a celkovo bolo exportovaných 667 452 kusov. Tieto čísla predstavujú 23,9 % medziročný nárast predaja a 13,2 % nárast exportu.
Najpredávanejším vozidlom na zahraničných trhoch je zástupca segmentu C – Kia Cerato. Tento rok bolo zatiaľ predaných 108 228 kusov tohto modelu. Úspešný predaj zaznamenáva aj Kia Sorento, z kategórie SUV, ktorého sa predalo 108 032 kusov. Ďalšími úspešnými modelmi sú Kia Picanto, zástupca segmentu A ( 81 992 kusov) a kompaktné SUV – Kia Sportage (74 523 kusov).
Kia Motors Corporation (www.kiamotors.com), jedna z najrýchlejšie rastúcich automobilových spoločností na svete, bola založená v roku 1944 a je najstaršou kórejskou automobilkou. Ako člen automobilovej skupiny Hyundai-Kia Automotive Group má za cieľ stať sa jednou z vedúcich automobilových značiek vo svete. V 16 výrobných a montážnych závodoch v 12 krajinách sveta v súčasnosti automobilka produkuje viac než 1 100 000 vozidiel ročne, ktoré sú predávané prostredníctvom siete oficiálnych zastúpení v 155 krajinách celého sveta. Kia má dnes viac ako 32 000 zamestnancov a ročné výnosy 14 miliárd $. Kia Motors je hlavným partnerom tenisového grandslamového turnaja Australian Open a súčasne tiež celosvetovým oficiálnym sponzorom tenisového Davisovho pohára. Slogan spoločnosti Kia Motors Corporation - The Power to Surprise - predstavuje globálny záväzok spoločnosti prekonať očakávania zákazníka prostredníctvom neustálych inovácií v oblasti automobilového priemyslu.