Paula Philpotta (45 rokov) nazvali v publikácii najlepším obchodným a marketingovým manažérom motoristického priemyslu. Pripisuje sa mu zlepšenie predaja nových automobilov Kia Motors po sérií odvážnych rozhodnutí, vrátane spustenia sedemročnej záruky Kia - prvej v automobilovom priemysle - na všetky automobily predané v Európe. Redakčný tím publikácie Automotive News Europe poukázal na to, že táto stratégia vzbudila značnú pozornosť k značke Kia, čím pomohla zlepšiť povedomie o značke a samozrejme predaj. Paul Philpott pri tejto príležitosti uviedol: „Som poctený ocenením Automotive News Europe a teší ma, že Kia je uznaná v cene Eurostar. Kontinuálne budujeme náš obchod v Európe, kde sme za posledné tri roky zvýšili predaj o 30 percent, avšak stále sme uprostred transformácie nášho produktového radu. Preto očakávame, že v ďalších rokoch sa bude nárast predaja ďalej zrýchľovať. Toto ocenenie je odrazom obrovského úsilia a zamerania, ktoré predviedol celý tím Kia Motors v Európe.“
Šéfredaktor publikácie Automotive News Europe Harald Hamprecht dodáva: „Cena ANE Eurostar vyznamenáva vynikajúcich automobilových manažérov za ich schopnosť uskutočniť dlhodobé rozhodnutia a následne za odvahu doviesť ich až do úspešného konca.“ Cena Eurostar sa už 14. rok udeľuje špičkovým automobilovým manažérom v každej oblasti výroby automobilov, od obchodu a nákupu po výskum a vývoj a dizajn. Paul Philpott si prevzal svoje ocenenie od Automotive News Europe počas slávnostnej ceremónie dňa 12. septembra 2011, v predvečer frankfurtského autosalónu.