Maloobchodný predaj automobilov spoločnosti Kia Motors na zahraničných trhoch dosiahol v mesiaci apríl 2006 počet kusov 76 226, čo predstavuje medziročný nárast o 7,8 %. V porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka sa predaj v Európe zvýšil o 13,7 % a dosiahol výšku 28 333 predaných kusov. V Severnej Amerike bolo predaných 30 686 automobilov (2,4 % medziročný nárast) a na ostatných trhoch v zahraničí bol v predaji dosiahnutý počet 17 207 kusov (8,8 % medziročný nárast).
Počas prvých štyroch mesiacov roku 2006 bolo na zahraničných trhoch predaných celkovo 269 033 automobilov značky Kia, čo predstavuje medziročný nárast o 6,2 %. V Európe bol pritom dosiahnutý najväčší nárast, a to o 10,1 %. Najpredávanejším modelom značky Kia vo svete bolo od januára do konca apríla roku 2006 SUV Sorento s počtom 40 726 predaných kusov.
Kia Motors Corporation (www.kiamotors.com alebo www.kia.com), jedna z najrýchlejšie rastúcich automobilových spoločností na svete, bola založená v roku 1944 a je najstaršou kórejskou automobilkou. Ako člen automobilovej skupiny Hyundai-Kia Automotive Group má za cieľ stať sa jednou z vedúcich automobilových značiek vo svete. V 12 výrobných a montážnych závodoch v 7 krajinách sveta v súčasnosti automobilka produkuje viac ako 1 100 000 vozidiel ročne, ktoré sú predávané prostredníctvom siete oficiálnych zastúpení v 160 krajinách sveta. Kia má dnes viac ako 32 500 zamestnancov a ročné výnosy 15 miliárd USD. Kia Motors je hlavným partnerom tenisového grandslamového turnaja Australian Open a súčasne tiež celosvetovým oficiálnym sponzorom Davisovho pohára. Od roku 2007 do roku 2014 bude Kia oficiálnym automobilovým partnerom Medzinárodnej futbalovej federácie FIFA, ktorá organizuje majstrovstvá sveta vo futbale. Slogan spoločnosti Kia Motors Corporation - The Power to Surprise - predstavuje globálny záväzok spoločnosti prekonať očakávania zákazníka prostredníctvom neustálych inovácií v oblasti automobilového priemyslu.