Opirus získal ďalšie ocenenie

Noví majitelia automobilov opäť vyjadrili mimoriadnu spokojnosť s automobilom Kia Opirus. Luxusný sedan dosiahol najvyšší Index celkovej hodnoty vozidla a získal ocenenie “Total Value Index“ za rok 2005, ktorý udeľuje prieskumná agentúra Strategic Vision. Strategic Vision skúmala spokojnosť nových zákazníkov, ktorí si kúpili automobil v období medzi októbrom 2004 a marcom 2005 a vlastnili ho minimálne 90 dní od uskutočnenia prieskumu. Index celkovej hodnoty sa vypočítava hodnotením priamych ekonomických dopadov vlastnenia vozidla ako napr. ceny, cenovej dostupnosti a štandardného vybavenia. Do indexu sa započítavajú aj očakávané hodnoty vozidla ako napr. jeho odolnosť, spotreba pohonných látok a spoľahlivosť.

Opirus je jedným z najlepších príkladov schopností spoločnosti Kia vyvíjať štýlové, vysoko kvalitné vozidlá s bohatou výbavou a komfortom, ktoré poskytujú spotrebiteľom vysokú hodnotu. Spoločnosť Kia Motors je preto veľmi hrdá na získanie ocenenia “Total Value Award“ od spoločnosti Strategic Vision.

Kia Motors Corporation (www.kiamotors.com), jedna z najrýchlejšie rastúcich automobilových značiek na svete, bola založená v roku 1944 a je najstaršou kórejskou automobilkou. Ako člen automobilovej skupiny Hyundai-Kia Automotive Group má za cieľ stať sa jedným z najväčších svetových výrobcov automobilov. V 16 výrobných a montážnych závodoch v 12 krajinách sveta v súčasnosti automobilka produkuje viac než 1 100 000 vozidiel ročne, ktoré sú predávané prostredníctvom siete oficiálnych zastúpení v 155 krajinách celého sveta. Kia má dnes viac ako 32 000 zamestnancov a ročné výnosy 14 miliárd $. Kia Motors je hlavným partnerom tenisového grandslamového turnaja Australian Open a súčasne tiež celosvetovým oficiálnym sponzorom tenisového Davisovho pohára. Slogan spoločnosti Kia Motors Corporation - The Power to Surprise - predstavuje globálny záväzok spoločnosti prekonať očakávania zákazníka prostredníctvom neustálych inovácií v oblasti automobilového priemyslu.