Nová centrála výskumu a vývoja v Amerike

Dňa 14. októbra sa v Michigane uskutočnilo slávnostné otvorenie nového ústredia technického centra Hyundai-Kia America, Inc. (HATCI). Nové zariadenie s rozlohou 18 580 štvorcových metrov bude podporovať rozvoj súčasných a nových produktov spoločností Hyundai a Kia pre americký trh. Aktivity technického centra budú zamerané na výskum a analýzy, dizajn, emisie, testovanie odolnosti a vydávanie technických osvedčení. Do konca roka 2007 bude v Michiganskom technickom centre zamestnaných približne 400 výrobných pracovníkov a ďalších 150 ľudí v ostatných zariadeniach technického centra po celej krajine.

“Michigan, ako centrum automobilového priemyslu, má vynikajúco vybudovanú infraštruktúru a množstvo talentovaných inžinierov, ktorých rastúca spoločnosť akou je Hyundai-Kia potrebuje na dosiahnutie svojich cieľov,“ povedal podpredseda predstavenstva automobilovej skupiny Hyundai-Kia Sang-Kwon Kim v mene predsedu predstavenstva Mong-Koo Chunga.

Kia Motors Corporation (www.kiamotors.com), jedna z najrýchlejšie rastúcich automobilových značiek na svete, bola založená v roku 1944 a je najstaršou kórejskou automobilkou. Ako člen automobilovej skupiny Hyundai-Kia Automotive Group má za cieľ stať sa jedným z najväčších svetových výrobcov automobilov. V 16 výrobných a montážnych závodoch v 12 krajinách sveta v súčasnosti automobilka produkuje viac než 1 100 000 vozidiel ročne, ktoré sú predávané prostredníctvom siete oficiálnych zastúpení v 155 krajinách celého sveta. Kia má dnes viac ako 32 000 zamestnancov a ročné výnosy 14 miliárd $. Kia Motors je hlavným partnerom tenisového grandslamového turnaja Australian Open a súčasne tiež celosvetovým oficiálnym sponzorom tenisového Davisovho pohára. Slogan spoločnosti Kia Motors Corporation - The Power to Surprise - predstavuje globálny záväzok spoločnosti prekonať očakávania zákazníka prostredníctvom neustálych inovácií v oblasti automobilového priemyslu.