Dňa 10. februára spoločnosť Kia Motors Corporation oznámila, že pokračuje v sponzorstve Davisovho pohára, ako celosvetový automobilový partner. Predĺženie vzájomnej spolupráce bolo potvrdené už na prvom kole pohára, ktoré sa konalo 10. - 12. februára 2006 v 24 krajinách sveta. Počas posledných troch rokov vytvorilo partnerstvo Davisovho pohára a spoločnosti Kia Motors obrovskú synergiu v prospech oboch strán, ktoré prinášali radosť a vzrušujúce chvíle z Davisovho pohára tenisovým fanúšikom po celom svete.
Pokračovanie v spolupráci môže byť chápané ako jasný dôkaz angažovanosti spoločnosti Kia Motors v tenisovom svete. Zameriava sa pritom na odvážnych zákazníkov, ktorí sú mladí srdcom a zároveň sa stáva rešpektovaným globálnym hráčom v automobilovom priemysle. Ako oficiálny celosvetový sponzor Davisovho pohára v období od roku 2006 do roku 2008, Kia Motors dodá ročne viac ako 300 automobilov, ktoré bude Medzinárodná tenisová federácia ITF a jej jednotliví členovia využívať na prepravné účely.
Kia Motors Corporation (www.kiamotors.com alebo www.kia.com), jedna z najrýchlejšie rastúcich automobilových spoločností na svete, bola založená v roku 1944 a je najstaršou kórejskou automobilkou. Ako člen automobilovej skupiny Hyundai-Kia Automotive Group má za cieľ stať sa jednou z vedúcich automobilových značiek vo svete. V 12 výrobných a montážnych závodoch v 7 krajinách sveta v súčasnosti automobilka produkuje viac ako 1 100 000 vozidiel ročne, ktoré sú predávané prostredníctvom siete oficiálnych zastúpení v 160 krajinách sveta. Kia má dnes viac ako 32 500 zamestnancov a ročné výnosy 15 miliárd USD. Kia Motors je hlavným partnerom tenisového grandslamového turnaja Australian Open a súčasne tiež celosvetovým oficiálnym sponzorom Davisovho pohára. Od roku 2007 do roku 2014 bude Kia oficiálnym automobilovým partnerom Medzinárodnej futbalovej federácie FIFA, ktorá organizuje majstrovstvá sveta vo futbale. Slogan spoločnosti Kia Motors Corporation - The Power to Surprise - predstavuje globálny záväzok spoločnosti prekonať očakávania zákazníka prostredníctvom neustálych inovácií v oblasti automobilového priemyslu.