Kia Sorento a Carnival dosiahli najvyšší index celkovej hodnoty vo svojich kategóriách za rok 2007, ktorý zverejňuje prieskumná agentúra Strategic Vision. Okrem toho spoločnosť Kia, ako jeden z najrýchlejšie rastúcich automobilových výrobcov na svete, dosiahla na základe minuloročných výsledkov prieskumu celkovo najvýraznejšie zlepšenia. Agentúra, ktorá sídli v USA, počíta index na základe celkovej spokojnosti majiteľov nových automobilov.
Strategic Vision skúmala spokojnosť viac ako 27 700 zákazníkov, ktorí si kúpili nový automobil medzi októbrom a decembrom 2006, pričom sa pýtala na otázky ohľadom užívania vozidla počas prvých 90 dní odo dňa kúpy. Index celkovej hodnoty je v USA hlavným meradlom spokojnosti majiteľov s novými automobilmi a posudzuje parametre ako celková spokojnosť s vozidlom, ktorá zahŕňa pozitívne i negatívne skúsenosti, spoľahlivosť, spokojnosť so službami predajcov či citová viazanosť k automobilu.