Model Kia Rio 2006 sedan/päťdverová verzia sa vo svojej kategórii umiestnil na najvyššej priečke v štúdii počiatočnej kvality 2006 ( Initial Quality StudySM ) realizovanej spoločnosťou J.D. Power and Associates. Štúdia meria 217 atribútov vozidla v ôsmich kategóriách, vrátane jazdných vlastností, motora, prevodovky a množstva porúch a problémov v oblasti kvality, ktoré hlásia majitelia vozidiel.
Model Kia Rio získal vo svojej kategórii najvyššie hodnotenie, pričom bolo zistených 137 problémov na 100 automobilov. Už v prvom roku uvedenia na trh sa v prieskume darilo aj novému modelu Kia Carnival 2006 a kompaktné SUV Kia Sportage dosiahlo nadpriemerné umiestnenie.
Kia Motors Corporation (Kia), jedna z najrýchlejšie rastúcich automobilových spoločností na svete,
bola založená v roku 1944 a je najstaršou kórejskou automobilkou. Ako člen automobilovej skupiny Hyundai-Kia Automotive Group má za cieľ stať sa jednou z vedúcich automobilových značiek vo svete. V
12 výrobných a montážnych závodoch v 7 krajinách sveta v súčasnosti automobilka produkuje viac ako 1 100 000 vozidiel ročne, ktoré sú predávané prostredníctvom siete oficiálnych
zastúpení v 160 krajinách sveta. Kia má dnes viac ako 32 500 zamestnancov a ročné výnosy takmer 16 miliárd USD. Kia Motors je hlavným partnerom
tenisového grandslamového turnaja Australian Open a súčasne tiež celosvetovým oficiálnym sponzorom Davisovho pohára. Od roku 2007 do roku 2014 bude Kia oficiálnym automobilovým partnerom
Medzinárodnej futbalovej federácie FIFA, ktorá organizuje majstrovstvá sveta vo futbale. Slogan spoločnosti Kia Motors Corporation „The Power to Surprise“ vyjadruje
odhodlanie spoločnosti prekonávať očakávania zákazníka pomocou neustálych inovácií v oblasti automobilového priemyslu.