Spotrebitelia už ocenili prísľub spoločnosti Kia Motors ponúkať vysokokvalitné vozidlá s pôsobivým prepojením komfortu, príslušenstva a bezpečnostných prvkov. Noví majitelia automobilov Kia Opirus a Sportage v Spojených štátoch amerických ich ocenili najvyšším skóre v štúdii APEAL 2005 (Automotive Performance, Execution and Layout Study), ktorá bola realizovaná spoločnosťou J.D. Power and Associates.
Opirus a Sportage sú prvými modelmi Kia, ktoré v tejto štúdii získali vedúce postavenie vo svojej kategórii. Majitelia automobilov vyjadrovali svoju spokojnosť s dizajnom, výbavou, prevedením a výkonom ich nových automobilov. Štúdia bola založená na odozvách viac ako 115 000 nových majiteľov vozidiel. Tí počas prvých 90 dní od zakúpenia vozidla hodnotili jeho vlastnosti v oblasti výkonu a vzhľadu. Hodnotených bolo nasledovných osem kategórií: motor/prevodovka; jazda, ovládanie a brzdový systém; komfort/príslušenstvo; sedadlá; palubná doska/prístrojový panel; kúrenie, ventilácia a chladenie; audio systém; a dizajn/exteriér.
Kia Motors Corporation (www.kiamotors.com), jedna z najrýchlejšie rastúcich automobilových značiek na svete, bola založená v roku 1944 a je najstaršou kórejskou automobilkou. Ako člen automobilovej skupiny Hyundai-Kia Automotive Group má za cieľ stať sa jedným z najväčších svetových výrobcov automobilov. V 16 výrobných a montážnych závodoch v 12 krajinách sveta v súčasnosti automobilka produkuje viac než 1 100 000 vozidiel ročne, ktoré sú predávané prostredníctvom siete oficiálnych zastúpení v 155 krajinách celého sveta. Kia má dnes viac ako 32 000 zamestnancov a ročné výnosy 14 miliárd $. Kia Motors je hlavným partnerom tenisového grandslamového turnaja Australian Open a súčasne tiež celosvetovým oficiálnym sponzorom tenisového Davisovho pohára. Slogan spoločnosti Kia Motors Corporation - The Power to Surprise - predstavuje globálny záväzok spoločnosti prekonať očakávania zákazníka prostredníctvom neustálych inovácií v oblasti automobilového priemyslu.