Kia Motors sa opäť umiestnila medzi najhodnotnejšími značkami sveta podľa správy spoločnosti Interbrand 2017 s názvom Najlepšie globálne značky - Best Global Brands. Najnovšia štúdia potvrdzuje, že hodnota značky Kia sa v posledných 12 mesiacoch zvýšila o 6 % na 6,68 miliardy dolárov.
„Pretrvávajúci vývoj značky Kia a snaha o zmeny sú rozhodujúce pre trvalý rast hodnoty značky,” povedal Mike Rocha, riaditeľ hodnotenia značiek spoločnosti Interbrand. „Spustenie predaja modelu Stinger – nový a vzrušujúci športový sedan a otvorenie Beat 360 – nové zmyslové centrum značky v Soule ma napĺňajú očakávaním o úspešnej budúcnosti tejto spoločnosti.”
Už druhý rok po sebe bola Kia vyhodnotená ako 69. najhodnotnejšia značka sveta, jej aktuálne ohodnotenie predstavuje od roku 2007 nárast hodnoty značky Kia o 645 %. Kia je zároveň 11. najhodnotnejšia automobilová značka, kde predbehla mnohé renomované značky ako aj prémiových výrobcov a výrobcov luxusných modelov.
„Nárast hodnoty značky Kia je jasným dôkazom oddanosti zákazníkom,” povedal Charles Suh, senior viceprezident divízie korporátneho marketingu. „Tento výsledok nám dodáva ďalšiu motiváciu v našom poslaní stáť sa najžiadanejšou automobilovou značkou v očiach zákaznikov.”
Trvalý rast hodnoty značky Kia je výsledkom snahy ako skultivovať emocionálnejšie spojenie medzi produktmi a zákazníkmi na všetkých trhoch. Symbolom kvality a spoľahlivosti v automobilovom sektore je zisk vytúženého víťazstva v štúdii počiatočnej kvality J.D. Power v USA. V oblasti kvality je značka Kia v roku 2017 na čele v hodnotení spoľahlivosti J.D. Power v Nemecku a vo Veľkej Británii.
Kia Motors Corporation nedávno spustila predaj prvého športového sedanu Kia Stinger ako aj hybridného crossoveru Niro, ktoré sú navrhnuté s cieľom zvýšiť príťažlivosť a dynamiku značky Kia. Zosobňujúc moderný a nadčasový dizajn, najnovšie modely jasne hovoria o snahe firmy pripraviť motoristov na budúcnosť novými motormi, inovatívnymi technológiami, prémiovou kvalitou a dizajnom.
Digitálne technológie sú základom snahy značky Kia zaujať zákaznikov na všetkých trhoch vo svete. V Kórei Kia naživo vysielala očakávanú premiéru najnovšieho modelu Stinger, aby umožnila médiám a zákazníkom prežiť odhalenie výkonného vozidla naživo.
V USA spustila Kia „NiroBot” službu pre Facebook Messenger, ktorá umožňuje užívateľom sociálnej platformy klásť otázky o novom modeli Niro a získať odpovede ihneď. V Číne značka predstavila službu na YouTube s názvom Kia Surprise Lab, kde predstavuje technológie najnovších modelov K5 a KX5. Všetky tieto snahy demonštrujú ako Kia využíva moderné technológie, s cieľom zlepšiť digitálny zážitok a zostať spojený so zákazníkmi po celý čas.
Na posilnenie rozširujúcej sa flotily produktov a posilnenie značky slúžia aj oficiálne partnerstvá s celosvetovo vysokoprofilovými športami, kde zmluvy s FIFA, UEFA, NBA, LPGA a Australian Open ponúkajú značke Kia bohaté možnosti spojiť sa so zákazníkmi, ktorí sú mladí duchom po celom svete.