Súťaž preverila kreativitu fanúšikov, ktorí navrhovali povrchovú úpravu dizajnu karosérie európskeho modelu Kia cee’d a to vo farbách svojej krajiny za pomoci využitia oficiálneho loga UEFA EURO 2008. Do súťaže sa mohli priaznivci tohto športu zapojiť na internetovej stránke Kia Motors, prostredníctvom siete dílerov či médií alebo stránky http://euro2008.kiamotors.com.
„Drive to Glory“ začala jazdou z výrobného závodu pri Žiline do Viedne, dejiska futbalového šampionátu UEFA EURO 2008. Medzi účastníkmi automobilovej kolóny bol aj Kia cee’d v slovenských farbách, ktorý reprezentoval domovskú krajinu tohto modelu. Vo Viedni sa výhercovia zúčastnili slávnostného sprievodu áut a zahájenia šampionátu, v ktorom európske krajiny bojujú o titul „najlepší futbalový tím Európy“. Všetkých 16 dizajnérov spoločnosť Kia Motors ďalej presunula do Ženevy, kde sa ako VIP hostia zúčastnili zápasu Portugalsko – Turecko na štadióne Stade de Geneve s kapacitou 30 000 ľudí.
Ozdobené modely Kia cee’d sú vystavené v kultúrnom centre MuseumsQuartier vo Viedni. Počas celého šampionátu sú nasadené ako zábavná flotila a budú slúžiť pre futbalových fanúšikov ako testovacie
autá.