„Pohyb, ktorý inšpiruje“ – Kia predstavuje nové smerovanie značky a budúcu stratégiu

Spoločnosť Kia oznámila počas digitálnej prezentácie nové podrobnosti o svojom novom zámere a ambíciách do budúcnosti. Spolu s novým sloganom značky „Pohyb, ktorý inšpiruje“ dnes Kia  odhaľuje nové podrobnosti stratégie, vďaka ktorej spoločnosť pôjde nad rámec výroby vozidiel a vytvorí pre zákazníkov riešenia udržateľnej mobility.

Značka Kia, ktorá dáva najavo odklon od tradičného obchodného modelu zameraného na výrobu, oznámila nový názov spoločnosti. Odstránením slova „Motors“ zo svojho názvu (predtým „Kia Motors Corporation“) spoločnosť Kia expanduje do nových a vznikajúcich obchodných oblastí vytváraním inovatívnych produktov a služieb v oblasti mobility, ktoré zlepšujú zákazníkom ich každodenný život.

„V spoločnosti Kia veríme, že doprava, mobilita a pohyb predstavujú ľudské právo. Našou víziou je vytvárať globálne riešenia udržateľnej mobility pre spotrebiteľov, komunity a spoločnosti. Dnes začíname túto víziu uskutočňovať zavedením nášho nového smerovania značky a budúcej stratégie,“ povedal Ho Sung Song, prezident a výkonný riaditeľ spoločnosti Kia Corporation.

„Prezentáciu novej značky Kia“ si môžete pozrieť na globálnom kanáli YouTube spoločnosti Kia v piatok 15. januára 2021 od 1:00 hod SEČ.

https://www.youtube.com/watch?v=3m6lFwFkLcY

 

Predstavujeme nové smerovanie a slogan značky Kia: „Pohyb, ktorý inšpiruje“

Nový slogan značky Kia, „Pohyb, ktorý inšpiruje“, bol dnes predstavený ako jadro slávnostného vyhlásenia značky, ktorý odráža nové smerovanie spoločnosti Kia inšpirovať zákazníkov prostredníctvom produktov, služieb a ich skúseností so značkou.

Nový účel značky Kia zdôrazňuje, že pohyb je v genéze ľudského rozvoja. Pohyb umožňuje ľuďom vidieť nové miesta, spoznávať nových ľudí a zažiť nové veci. Toto spojenie je podstatou novej značky Kia - umožniť ľudský pokrok poskytovaním inovatívnych priestorov v automobile, vzrušujúcich nových produktov a zmysluplných a pohodlných služieb, ktoré inšpirujú zákazníkov a uvoľňujú im čas na činnosti, ktoré ich najviac bavia.

Artur Martins, senior viceprezident, vedúci oddelenia Global Brand & Customer Experience spoločnosti Kia, uviedol: „Pohyb bol vždy srdcom našej značky a presun ľudí základ nášho podnikania. Pohyb pomáha ľudstvu neustále napredovať, zlepšovať a vyvíjať sa. Preto v spoločnosti Kia veríme, že pohyb inšpiruje k nápadom.“

Spoločnosť Kia pôsobí v priemysle „pohybu“ už viac ako 75 rokov, spoločnosť vyrábala prvé kórejské bicykle, vyrábala motocykle a dodávky. Kia je v súčasnosti jednou z najväčších automobiliek na svete a dodáva kvalitné automobily miliónom ľudí po celom svete.

V rámci svojho nového smerovania značky bude spoločnosť Kia plniť meniace sa očakávania zákazníkov o tom, ako sa pohybujú a aký vplyv má ich pohyb na okolitý svet. Spotrebitelia čoraz viac vyhľadávajú flexibilné, ekologické a integrované formy dopravy.

Novou stratégiou značky Kia je reagovať a formovať  meniace sa očakávania vývojom produktov a služieb, ktoré vyhovejú potrebám zákazníkov po celom svete. Tieto ponúknu lepší prístup k širšej škále produktov a služieb mobility šetrných k životnému prostrediu, aby uspokojili rastúci dopyt zákazníkov po celom svete po flexibilných, prispôsobiteľných a individualizovaných riešeniach mobility vďaka dátam a novými technológiám.

Rozšírená vízia spoločnosti Kia Corporation pre udržateľnú mobilitu

Odrážajúc rozšírenú víziu značky pre mobilitu, Kia dnes oznámila nový názov spoločnosti, keď expanduje do nových obchodných oblastí s cieľom podporiť udržateľnú mobilitu. Odstránením slova „Motors“ zo svojho názvu aj nový názov spoločnosti Kia ukazuje záväzok k svojej dlhodobej obchodnej stratégii - „Plán S“. Tá bola predstavená v roku 2020 a značka si v nej má vybudovať vedúcu pozíciu v budúcom mobilnom priemysle, čím rozšíri svoje podnikanie o elektromobily, riešenia a služby mobility, účelové vozidlá a ďalšie. Popri tomto úsilí bude spoločnosť Kia súčasne podporovať udržateľnú výrobu prostredníctvom využívania čistej energie a recyklovateľných materiálov.

Spoločnosť Kia sa zameriava na popularizáciu batériových elektrických vozidiel (BEV) a do roku 2027 plánuje posilniť svoj globálny produktový rad zavedením siedmich nových špecializovaných BEV vozidiel. Tieto nové modely budú zahŕňať rad osobných vozidiel, SUV a MPV vo viacerých segmentoch, z ktorých každý bude obsahovať špičkovú technológiu pre jazdu na dlhé vzdialenosti a vysokorýchlostné nabíjanie novej Electric-Global Modular platformy (E-GMP) od spoločnosti Hyundai Motor Group.

Kia taktiež vyvíja rad nových účelových vozidiel (PBV) pre firemných zákazníkov. Tieto špecializované vozidlá budú založené na flexibilných „skateboard“ platformách s modulárnymi karosériami navrhnutými tak, aby vyhovovali špecifickým mobilným potrebám širokého spektra firemných a fleetových zákazníkov. Partnerstvá s firmami ako Canoo a Arrival znamenajú, že v PBV vozidlá Kia môžu ponúkať rôzne karosérie namontované na integrovanej modulárnej „skateboard“ platforme prispôsobenej funkčným požiadavkám používateľov.

Očakáva sa, že dopyt po PBV vozidlách vzrastie do roku 2030 až päťnásobne v dôsledku rýchleho a trvalého rastu služieb elektronického obchodu a zdieľania automobilov. Na zákazku vyrobené vozidlá Kia budú šité na mieru potrebám firemných a fleetových zákazníkov. Mohli by napríklad zahŕňať vozidlá na zdieľanie, logistické vozidlá s nízkou podlahou a doručovacie vozidlá.

Zmena názvu spoločnosti tiež znamená transformáciu pracovnej kultúry organizácie. Prezident Song vysvetľuje: „Zmena nášho firemného názvu a loga nie je len kozmetickým vylepšením. Predstavuje nás pri rozširovaní obzorov, pri zakladaní nových a formujúcich sa firiem, ktoré napĺňajú a prekonávajú rozmanité potreby našich zákazníkov na celom svete. Dôležitejšie je tiež tomu prispôsobiť našu pracovnú kultúru, umožniť tvorivosť všetkých našich zamestnancov a vytvoriť inšpiratívne pracovné prostredie.“

Rozvoj ekologických služieb mobility

Ďalším strategickým cieľom v rámci Plánu S je záväzok spoločnosti Kia diverzifikovať svoje podnikanie a ponúkať ekologické služby mobility zamerané na elektrickú a autonómnu jazdu vo veľkých svetových mestách.

Okrem toho spoločnosť Kia rozširuje spoluprácu a partnerstvá s podnikmi v oblasti riešení globálnej mobility a rozširuje služby mobility v globálne strategických regiónoch. V roku 2018 spoločnosť investovala do spoločnosti Grab, najväčšej spoločnosti v juhovýchodnej Ázii poskytujúcej donáškové služby, rozvoz jedál a platieb; a v marci 2019 do firmy Ola, indickej spoločnosti, ktorá ponúka peer-to-peer spolujazdy, donáškové služby, taxi, rozvoz jedla a ďalšie mobilné služby.

Kia tiež zakladá ďalšie služby v oblasti mobility, vrátane WiBLE, spoločného podniku na zdieľanie automobilov v Madride so spoločnosťou Repsol, významnou španielskou energetickou spoločnosťou. Spoločnosť WiBLE, ktorá bola uvedená na trh v septembri 2018, prevádzkuje 500 hybridných elektromobilov Kia Niro Plug-in Hybrid EV (PHEV), ktorá umožňuje používateľom voľne si prenajímať a vracať vozidlá v rámci servisnej oblasti. WiBLE zostáva jedným z najúspešnejších európskych systémov zdieľanej mobility a od jej založenia sa zaregistrovalo viac ako 130 000 členov. V septembri 2020 bola v Taliansku a Rusku spustená nová služba s názvom KiaMobility, s cieľom urýchliť transformáciu spoločnosti na poskytovateľa mobilných riešení. Služba KiaMobility bude v nasledujúcich rokoch predstavená na ďalších nových trhoch.

Už čoskoro: Prvý špecializovaný BEV spoločnosti Kia a nová filozofia dizajnu

Prvé BEV automobily z novej generácie značky Kia budú predstavené v prvom štvrťroku 2021 a budú stelesňovať meniace sa zameranie spoločnosti Kia na elektrifikáciu. Tento špecializovaný BEV model, založený na novej E-GMP technológii, sa môže pochváliť crossovermi inšpirovaným dizajnom a ponúka elektrický dojazd viac ako 500 kilometrov a dobu vysokorýchlostného nabíjania menej ako 20 minút. Bude to tiež prvý globálny model s novým logom Kia.

Vďaka svojej rastúcej ponuke BEV vozidiel chce Kia dosiahnuť 6,6 % podiel na globálnom trhu BEV automobilov do roku 2025 a globálny ročný predaj 500 000 BEV vozidiel do roku 2026.

Kia v nasledujúcich týždňoch taktiež prezradí viac informácií o novom smerovaní dizajnu svojich budúcich produktov a služieb s novou filozofiou dizajnu, ktorá odráža transformáciu značky.

Karim Habib, senior viceprezident, vedúci Globálneho dizajnového centra Kia, vysvetľuje: „Chceme, aby naše produkty poskytovali inštinktívne a prirodzené skúsenosti, ktoré môžu zlepšiť každodenný život našich zákazníkov. Naším cieľom je navrhnúť fyzický zážitok z našej značky a vytvoriť originálne, dôvtipné a vzrušujúce elektrické vozidlá. Myšlienky našich dizajnérov a účel značky sú prepojené viac ako kedykoľvek predtým, s našimi zákazníkmi v centre toho, čo robíme.“